Peilingen 14 januari 2005

Sat Jan 15 14:51:47 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zover ik weet hebben CU en SGP altijd lijstverbindingen,

Met het CDA zou geen zin hebben want die haalt net als de PvdA en iets
minder de VVD altijd zelf al een restzetel of twee, en na de zetels aan de
lijsten samen zou het CDA een eventuele extra eerder wegkapen voordat CU en
SGP ervoor in aanmerking komen.
Met zeg 40 zetels immers duikt het betaalde aantal zetels immers slechs met
2 % punt als je er nog eentje extra krijgt, bij kleine fractie met zeg 5
zetels met maar liefst 20 % punten.