Vervalste Van Gogh gevonden...

Sat Jan 15 11:50:04 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>
>Dolblij ben ik (...) dat de klokkenluiders een ander platform vinden of
>starten om hun informatieve bijdragen te blijven publiceren.

 1. Dit zijn geen klokkenluiders.
    Een klokkenkluider (whistle blower) klapt uit de school. Die vertelt
    wat er in EIGEN kring voor misstanden plaatsvinden. Maar dit zijn
    mensen die ELDERS misstanden wanen te ontwaren.
 2. Dat 'ander platform' is lijkenpikkerij.
    Ze maken misbruik van het feit dat ze op de site van Van Gogh mochten
    schrijven. Ze doen wat de LPF nog steeds met Fortuyn doet, de Christenen
    met Christus, de Joden met de holocaust. Ze zijn oneigelijk bezig, net
    zoals al die PvdA-haters die de PvdA-site verkrachten met hun malle
    schrijfsels.
 3. Dit zij geen informatieve bijdragen.
    Dit is des-informatie, gericht op het verstoren van mensen hun kijk op
    de wereld, op andere mensen en op zichzelf. Inhoudelijk staat er niets,
    het is louter gestook. Maar ja, waar gerookt wordt, wordt gestookt..
                                                                       :-)

 Ben benieuwd wat ons te wachten staat als dinsdag (?) Hare Heiligheid vanuit
 de hemelen afdaalt...

 Kan ze niet geinterpelleerd worden of zo ?