Waar blijft de ophef...

Sat Jan 15 11:00:17 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Je buigt elk onderwerp en zeker als ik iets post naar onzin die je over
anderen of mij uitkraamt. Inhoudelijke vragen over de inhoud van mijn
posting zijn door iedereen te beantwoorden,niet alleen door mij. Ik heb
gewoon geen izn meer te proberen je te vragen op een normale manier met mij
of anderen van gedachten te wisselen, want je laat bij herhaling en ook nu
weer zien slechts elke inhoud te willen ombuigen naar het persoonlijk
beoordelen of veroordelen van de mensen met wie je praat of D66 als partij.
Het is mij worst Ger, ik interesseer me voor de inhoud en het functioneren
van de politiek.

Fritz