'Jammer dat het zover heeft moeten komen.....' (vandalen sloegen weer toe)

muijz at DDS.NL muijz at DDS.NL
Fri Jan 14 20:13:07 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting Eenzaamtje Heintje <heinwvm at chello.nl>:

> Zieke geest.

Heb je nou wel of niet een DNA-test laten doen?
Mischien is dat kind wel van de werkgever van je ex,
weet jij veel? Dat zou toch goed kunnen?

> Ik heb met u te doen.

Nou en?
Moet ik me nou ook al met de zieleroerselen van een
halve gare gaan bezighouden?

> Nee,

Ja, je bent een moreel defecte clown.

> u probeert mijn vaderschap,

Hoe weet je dat je de vader bent?
Maak jezelf toch niet van alles wijs,
Eenzaam Heintje.
Heb je een DNA-test laten doen of zo?

> Ik hoor Marcel van Dam tegen Fortuijn.

Tegen Fortuijn? Nou dat zou me verbazen,
want die is dood. Jammer genoeg.

Erik vdMb