Waar blijft de ophef...

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Jan 14 19:18:06 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

muijz at dds.nl wrote:

>Jawel Eenzaam Heintje, ik weet heus wel wie
>er achter het 'toestsenbord' zat.
>Jouw gezwatel valt niet te imiteren.
>Dat was onmiskenbaar van jou afkomstig.

Dit is een schoolvoorbeeld van drogredenering. Dank voor het voorbeeld.
Hetgeen je wilt aantonen toon je aan door het aan te tonen aan te dragen
aks bewijs. . Het regent omdat het regent en zo. Je bent dom omdat je
duidelijk dom bent.  Waarom? Nou gewoon,  omdat je dom bent. Nee, uw
intelligentie gaat met de jaren niet vooruit.

>Ik doe dan hetzelfde wat jij in het verleden talloze
>malen hebt gedaan: onder de naam Ricardo Santos de
>Crux posten vanaf <koppigestijdman at hotmail.com>.
>Als jij dat mocht, dan mag ik dat toch ook?

Nee, want uw gebuikt de naam van een betsand persoon, die zich niet kan
verweren en beweert dat die persoon niet bestaat. U hebt kennelijk een
account bij hotmail aangemaakt die zelfde naam draagt als het account
dat hij ooit gebruikte. U maakt u schuldig aan misbruik van een
bestaande naam. Het tekent uw mentaliteit.

>Aha. Wie stelt bewijst, beweerde je toch altijd?.

Juist. U stelt dat IK iets heb afgesloten dus *U*  bewijst het maar, en
als u het beiwijs niet kane leveren: 5000 euro van bloedgeld van uw
moeder hopla op mijn rekening.

>Jij stelt hier dat hetgeen ik beweer onjuist is.
>Dus jij bewijst.

Dommertje. Ik zal je helpen: je stelt, ik stel daarop dat hetgeen jij
stelt onwaar is. Ik spreek je stelling dus tegen, en dat is geen
stelling. dat is slechts een ontkienning. Kan je het volgen, jongetje?
Jij stelt en jij bewijst dus, en wel  snel. Hopla hopla met die kleine
beentjes van je naar je archiefje.