'Jammer dat het zover heeft moeten komen.....' (vandalen sloegen weer toe)

muijz at DDS.NL muijz at DDS.NL
Fri Jan 14 18:11:47 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>:

> Bij
> inhoudelijke moderatie is er sprake van een soort van redactie. Maar op
> vorm moderereren is iets anders.

Is dit de opvatting van het Openbaar Ministerie,
of van Hein van Meeteren?

> Dat bedoel ik. Ras komt uit het  Arabisch e n betekent zoveel als
> "soort". Volgens Fennema is élke vorm van generalisatie en
> stereotypering een vorm van racisme ("geitenneuker"is dus een
> racistische term, volgens de Fennema norm. "Alle Duitsers zijn dom" is
> dat ook.).

Is Fennema de norm?

> Meneer, als we al uw bijdragen op een riojtje zouden krijgen (God
> behoede dat) dan zouden we aardige bloemlezing van op de man spelerij,
> onnodige belediging, storend getreiter, hetzerig beschadigen etc etc
> krijgen. Ik geef toe dat ik zelf ook niet geheel vrij-uit zou gaan, maar
> ik denk dat de eretitel mensen onnodig kwetsen toch echt naar de
> Ricardo-misbruiker zou gaan.

Bij DB.NL deed je niet anders dan schelden,
treiteren en klieren (ook onder de naam
Ricardo Santos de Crux) terwijl ik soms
maandenlang helemaal niet schreef op die
lijst. Dus de ere-titel kan je onmmogelijk
ontgaan, Hooligan Hein. Pijnlijk maar waar.

> Oh oh oh.

Ja ja ja. Het is toch een feit dat bij DB.NL de
meest elementaire maatregelen niet waren genomen?
Dan kun je natuurlijk achteraf hoog van de toren
blaten en zwatelen over aangifte en zo - is dat
een hobby van je? - maar voorkomen is toch beter.

> Lieve man, zoek toch eens stilte in een klooster en neem een spirituele
> afstand van uw traumatische verleden.

Dank voor dit overbodige advies.
Al een beetje gewend aan je eenzame bestaan als
weekend-vader?

> Objectiviteit is per definitie onmogelijk. Zelfs bij mediatoren en
> rechters. Lees in mijn boek over neutraliteit.

Ja, waar blijft dat recensie-exemplaar dat je
naar mijn kantooradres zou sturen?

> Maar het *streven* naar
> objectviteit kan wel degelijk bestaan.

Bij jou toch niet?

> Zoals Erik die NIET Ricardo Santos de Crux is en wèl zijn naam gebruikt?
> Tja, negeren of van de lijst mieteren. lijkt me. (Na waarschuwing)

Jij bent toch ook niet van de lijst gemieterd?
En dan was ik nog zo eerlijk om gewoon toe te geven
dat ik een bijdrage onder de naam 'Ricardo Santos
de Crux' had gepost. Jij bent veel schijnheiliger.

> Deze mensen zijn er TROTS op onder eigen naam te publiceren.

Dat doet er in dit geval niet toe. Mijn stelling
luidt: als er bijdragen onder een bepaalde naam
worden gepost, kun jij niet weten of al die bijdragen
wel afkomstig zijn van de bij die naam behorende
persoon. Dat heb je helemaal niet weerlegd. Ook niet
door zonder bewijs te zwatelen dat bepaalde mensen
TROTS zijn. (Typisch de preoccupatie van een 'outer
directed person' overigens.)

> Neemt u daar een voorbeeld aan.

En dat zeg jij na de DB.NL-lijst te hebben verziekt
door daar als Ricardo Santos de Crux te posten?

> Ik weet waartoe u in staat bent.

En dat zeg jij na de DB.NL-lijst te hebben verziekt
door daar als Ricardo Santos de Crux te posten?

> Dank u.

Geen dank hoor. Ik wil het nog wel een keer zeggen:
Hein, je bent een halve gare.

> Ricardo is een trotse, sterke Antilliaan,

Ricardo Santos de Crux bestaat niet, en als jij
denkt van wel, wordt het tijd voor een bezoekje
aan de psychiater.
(Het komt vaker voor dat mensen die de draad een
beetje kwijt zijn een speelkameraadje verzinnen.
Hoewel dat meer iets is voor kinderen.)

> [...]

beetje kwijt zijn een speelkameraadje verzinnen.
Hoewel dat meer iets is voor kinderen.)

> Als hij in Nederland is zal ik hem uw adres geven.

Je kunt hem gewoon emailen.
Zijn adres is <koppigestijfman at hotmail.com>.

> [...]

aan de psychiater.
(Het komt vaker voor dat mensen die de draad een
beetje kwijt zijn een speelkameraadje verzinnen.

Erik vdMb