Jammer dat het zover heeft moeten komen...

Fri Jan 14 13:56:56 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dan zijn we het eens, Marc,

En hopen we op ooit meer professionele media die feitelijk berichten en
stemmingmakerij achterwege laten bij velen maar ook niet verzwijgen wat
rechters over andere politici uitspreken. Feitelijk vragen naar wat partijen
ermee doen is dan rustig en beheerst. Door lang zwijgen ontstond  meer
verontwaardiging maar dan buiten de gecontroleerde media dus via internet
dan als er niet verzwegen was en direct of snel geregeerd ook door partij en
fractie. Dat komt nu alsnog op gang maarmet smet of indruk van pogingen met
mantel der liefde bedekken. medie moet gewoon informeren, en m.i.commentaar
achterweg laten. Maar ja, dat is ouderwets. Propaganda en stemmingmakerij is
hot.

Fritz