Waar blijft de ophef...

muijz at DDS.NL muijz at DDS.NL
Fri Jan 14 00:17:45 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at dds.nl>:

>  Die Bernadette de Wit is die gek of zo ?

In ieder geval minder gek dan jij.

>  Die naam kom ik bij verken-
>  ningen van de zelfkant wel erg vaak tegen. Moeten we die kennen,

Je moet niets.

>  houdt ze zich bij voorkeur in het rechtse circuit op, of betreft het

Sinds Wim Kok voorman werd van de PvdA, en hij het
briefpapier liet vervangen omdat de rode roos hem
niet aanstond - werd vervangen door een VVD-blauwe
roos - waarna de ideologische veren werden afgeschud,
hebben begrippen als links en rechts veel van hun
vroegere duidelijkheid verloren.

>  hier een rechtse propagandiste ?

Bernadette is linkser dan jij.

>  Ik krijg de indruk dat er iets aan
>  haar schort...?

Dat zegt toch niets? Afgaande op wat jij de laatste
maanden hebt geschreven, hebben sommige mensen ook
de indruk dat er iets aan jou schort. (En terecht.)

>  Maar goed, ik kende al die hysterische types niet die
>  ons de laatste maanden vanaf radio en TV (en kennelijk ook via inter-
>  net) toeschreeuwen. 't Wordt wel erg griezelig de laatste tijd. Die
>  mensen hebben zich jarenlang verorgenn gehouden en plotseling denken
>  ze dat alles zo maar kan of zo. Heel raar.

Ik ken Bernadette al bijna 20 jaar en heb haar nog
nooit anders meegemaakt dan als iemand die geen
blad voor haar mond neemt.

Het hele rare schuilt er eerder in dat je zo'n
opmerking maakt zonder blijkbaar te weten over
wie je het hebt.

Erik vdMb