Waar blijft de ophef...

Thu Jan 13 19:25:17 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 EvdM <muijz at DDS.NL>:
>Toen je die pagina voor het eerst zag stond er wel een stukje op, maar
>geen reactie.

 Ja, die stond er wel op. Vandaar dat ik er naar refereerde met dat er
 geen sprake was van een doofpot. Okee, ik had daarin ongelijk, maar dat
 wist ik dus niet. Het valt dus zeer in jou te prijzen dat je de zaak
 aanvulde.

 Erik:
>Toen je Fritz terecht meende te moeten wijzen n.a.v. zijn opmerking over
>doofpotten, verwees ik je naar de pagina.
                     ^^
                     ??
                     Hoe heben we het nou ?
                     IK verwees naar die pagina, niet jij...!?

 Hopelijk praten (mailen) we langs elkaar heen ? Mogelijk heb jij een
 update naar de pvda-site gemaild die er pas uren later opstond en
 toevallig heb ik er daarvoor reeds naar gerefereerd ? Of heb je het
 klokje van je PC teruggedraaid ? Hier is dus iets raars aan de hand...

 Ik, schertsend,
>Maar dan neem ik wraak als Erik vdM op dit D66-forum !

 Erik:
>Voor dit D66-forum moet je je eerst inschrijven en een emailadres
>opgeven.

 Is voor mij geen punt. Ik werk onder Linux en kan simpelweg een
 account onder jouw naam aanmaken en vervolgens onder jouw naam
 de meest vreselijke dingen posten. Ik kan ook het domein van m'n
 computer instellen... dus als ik jou was, dan zou ik mij maar
 niet tarten...   :-)))

>Op het PvdA-forum kun je elk adres invullen.

 Raar. Dat zou met een bevestigingsmail te ondervangen moeten zijn.

 Ik zie trouwens dat rechts-radicaal flik misbruik maakt van dat
 forum om de gastheer, de PvdA, aan te vallen.
    http://www.amsterdam.pvda.nl/forum.php/view_topic/497
 Maar dat zal wel weer onder 'het vrije woord' vallen.

 Die Bernadette de Wit is die gek of zo ? Die naam kom ik bij verken-
 ningen van de zelfkant wel erg vaak tegen. Moeten we die kennen,
 houdt ze zich bij voorkeur in het rechtse circuit op, of betreft het
 hier een rechtse propagandiste ? Ik krijg de indruk dat er iets aan
 haar schort...? Maar goed, ik kende al die hysterische types niet die
 ons de laatste maanden vanaf radio en TV (en kennelijk ook via inter-
 net) toeschreeuwen. 't Wordt wel erg griezelig de laatste tijd. Die
 mensen hebben zich jarenlang verorgenn gehouden en plotseling denken
 ze dat alles zo maar kan of zo. Heel raar.