Waar blijft de ophef...

Thu Jan 13 18:58:53 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Ik constateerde slechts in mijn eerste posting, dat de gehele kamer en media
zich storten op legaal hoerenbezoek, een hand van Lubbers, ondernemers die
nergens schuldig van bevonden worden, maar dat zelfs na gerechtelijke
uitspraken en berichten erover in de Telegraaf er wekenlang gezwegen wordt
over een PvdA-raadslid terwijl er tegelijkertijd wel massaal wordt gesporekn
en geschreven over de tonen van andere politici. Ik constateer enige
"klassenjustitie" ofwel meten met verschillende maten onder politici en
gecontroleerde media. dat internet al tijdenlang bericht over deze en vale
andere zaken is wat anders.

Fritz