God haat Nederland

Tue Jan 11 22:56:12 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach ja,

En ondertussen zijn er weer wat mensen hun huizen en buurten uit
geterroriseerd en een gast in elkaar geslagen omdat hij in barbaarse ogen
kennelijk niet aan godsdienstwaanzinnige onmenselijkheidseisen voldeed en
kon dat slachoffer zelfs geen aangifte doen omdat zijn verwondingen
gemakshalve ernstig werden onderschat.

De media kletsen ondertussen dagelijks door over de tonen van de kritici van
de barbaarse gedragingen en lijsters omschrijven kritische woorden jegens
agressieve onverdraagzaamheden met het slaan van blauwe ogen.

Het zal wel niet politiek correct zijn maar mijns inziens staat van alles op
zijn kop en ik zou liever zien dat gelovige waanzinnigen hun tonen matigden
en hun vuisten en wapens in toom hielden en stenen lieten liggen i.p.v.
ermee te gooien door de ramen van hun kennelijke godsdienstige vijanden. En
dat de politiek het schorem gewoon oppakte natuurlijk en niet zijn gang liet
gaan.

Fritz