Krantenkleur

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Jan 7 17:03:45 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Jan 07, 2005 at 04:43:51PM +0100, Tjerk Jouwstra wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk,
>
> Zouden ze ook in de gaten hebben gehad, dat wij twee Van der Laan's hebben,
> Medy en Louesewies?

Oja, die Medy vergeet ik altijd...  Maar ik heb even de bron gezocht
(http://www.trendlight.nl/ -> persberichten) en het lijkt erop dat
die 'parlementaire nieuwsbrief' het niet begrepen heeft. Zo te zien
heeft Van der Laan (het kamerlid) 32.1% van d'r aandacht in het NRC
gerealiseerd. Dat is wat anders dan dat ze in het NRC van alle kamerleden
de meeste aandacht kreeg.

Waarom is het toch altijd zo dat wanneer er cijfers in de media
verschijnen, deze bij nader onderzoek niet blijken te deugen...

(en wat is dagblad nr. 7? Die trendlight lui zijn kennelijk ook klojo's)

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |