Nieuw-rechts liberalisme: Paul Cliteur

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Tue Jan 4 19:59:32 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Geenzins Marc.
Ik ben gewoon niet langer geinteresseerd in jou rant.
Je conclusie/suggestie hieronder over de moordoorzaak van van Gogh is
nogmaals bewijs van je vooringenomen en befuddlede denkwijze....een
wetenschapper onwaardig.

Lenny die je overigens een beter 2005 wenst

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/