Nieuw-rechts liberalisme: Afshin Ellian (2)

Sat Jan 1 10:48:04 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Schreef ik van de week iets over de achtergrond van Afshin Ellian en
anderen,
   http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0412&L=d66&I=1&X=&P=R108534
   http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0412&L=d66&I=1&X=&P=R114810
zie ik tot m'n genoegen dat Piet Grijs in de VN van deze week iets soort-
gelijks doet (Ellian schrijft Nederlands maar is het niet en ook HBC
heeft het over de haat die deze meneer uitstraalt).

De maandelijkse bijlage van de NRC doet hetzelfde en meldt dat Ellian
destijds een groot voorstander was van Nederlandse deelname aan de
oorlog tegen Irak. Da's interessant want vermeldde ik hier niet dat hij
Iran ontvluchtte omdat hij in dienst moest ? Als er iemand tegen Saddam
had kunnen vechten, dan was hij het wel want toevallig hebben we het
hier over de periode dat Irak zijn land binenviel. Maar deze draaikont
neemt op juist dat moment de benen. En nu mogen Nederlanders sneuvelen
in zijn 'strijd' tegen Irak.

Met pek en veren overgieten deze haatzaaiende lafaard, en samen met
Hirsi Ali ons land uitschoppen. Enkele reis Teheran - in Iran weten ze
wel raad met dit soort gluiperds...
Schande dat deze lieden ongestraft de Nederlandse samenleving in het
verderf kunnen storten. Het is wel erg mis bij Justitie.

Marc Fluks, Amsterdam