ASO schaft huidige AOW af

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Jan 14 14:54:20 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee je leest wat je graag wil lezen.
Ik schrijf dat ik niet op hem zal stemmen straks bij de VVD maar ik schrijf
niet dat ik dat anders wel zou doen. Op D66 stemmen is me een keer gebeurd
en van die fout heb ik veel geleerd.

>Ger, je schreef:

>Ger (die niet op je stemt hoor als je straks bij de VVD zit)

Begrijp ik het goed, dat je de volgende keer op Bert gaat stemmen wegens
zijn uitmuntend anticiperend vermogen, nu hij straks niet bij de VVD zal
zitten?

Groet,

Tjerk