Lubbers bedankt personeel Unhcr

Mon Feb 21 19:35:08 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Excuse me, excuse me, excuse me...

You're within one meter distance...

Wat ik in de Volkskrant lees over het gelekte rapportje,
bevat dat zelfs vervalsingen en verdraaiigen van getuigenissen.
De rest is anoniem en opgezocht.

Heeft Lubbers iemand verkracht?
Nee, aangeraakt... erg he?
In aanwezigheid van anderen nog wel, gossie.
Waarvan één hem familiair vond zoals altijd
en de ander niets was opgevallen.
Wat in het rapportje TE familiair werd
en liegen wat betreft de andere getuige.

Ik vind het jammer en een gevaarlijk precedent dat Lubbers is afgetreden. Zo
wordt het wel erg "makkelijk" om politiek te bedrijven.

Wel "dom" dat het rapportje niet gelijk is gepubliceerd toen het speelde en
werd afgedaan als onbewezen, en ook niet gelijk bekend werd gemaakt dat de
dochter van de 4 maanden later zo ontdane vrouw toen ze aangeraakt werd
privé-toestanden had zoals een zelfmoordpogende dochter die hun huis in
brand stak en dergelijke.
Volstrekte openheid is altijd het beste, zo blijkt maar weer.

Fritz