politiek correct

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Sun Feb 20 23:26:25 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz, het gaat mij niet om het voorkomen van generalisaties en
vooroordelen. Het gaat mij erom dat individuen niet tot
'groepsradertjes' worden gedegradeerd. Verder is het strafblad van
politieke vertegenwoordigers, kandidaten en bestuurders inderdaad
relevante informatie. Dat moet dus openbaar gemaakt worden.

Groeten,
Mark Giebels