Van misdunk naar misdaad

Thu Feb 17 14:33:25 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Juist ik beperk me steeds tot de zaken waarover ik meepraat, van overheden
via sociale (on)zekerheden tot (on)veiligheid en gewelddadigheden. Jouw
behoefte mensen en hun opvattingen bevooroordeeld in hokjes in te delen deel
ik alleen niet. Jouw dogma dat zonder hokjesgeest er geen meningen zijn is
zeer on-D66, staat haaks op de vrijheid doelstellingen en beginselen te
kiezen en opvattingen te vormen. Nu we dit eerder hebben uitgewisseld en ik
jouw catalogisering van iedereen met meningen die jou niet bevallen niet
deel, begrijp ik niet wat het nut is mijn naam te blijven opvoeren. Een
gesprek en begrip voor van de jouwe afwijkende opvattingen ga je uit de weg.

Fritz