Van misdunk naar misdaad

Thu Feb 17 11:48:53 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder:

 Erik -dat-is-jouw-mening- van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>:
>Fluks schept hier regelmatig op over zijn wetenschappelijke opleiding,
       ^^^^^^                 ^^
         ??
 Mijn opmerking betreft geen opscheppen maar een feit. En omdat veel men-
 sen onbekend zijn met dit feit, zet ik het er even bij. Dat ik zo en dan
 blijk geef de juiste terminologie te beheersen of er wel 's een formuletje
 doorheen gooi, zegt toch niets ? Anderen gooien er weer 's een mooie la-
 tijnse kreet doorheen die mij weer onbekend is. Ik vind dat eigenlijk wel
 zo leuk.

 Maar goed, je gaat er inderdaad weer niet op in... jammer.

 Je zou je kunnen afvragen waarom jouw geloof botst met de werkelijkheid
 en waarom je boos wordt als iemand het heeft over de werkelijkheid en
 daarbij voorbij gaat aan jouw geloof. Ik had jou eerlijk gezegd in 't ge-
 heel niet voor ogen toen ik desgevraagd reageerde op Henk Vreekamp...

 Marc Fluks, Amsterdam