Kamer velt middels introduceren misdunk doodvonnis over Hirsi Ali

Thu Feb 10 12:58:14 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

[Godzijgeprezen doet D66 hier niet aan mee...]

Een miljoen moslims zullen vanaf gisteren Hirsi Ali dood wensen nu
de Kamer, in opperste verwarring, Orwelliaanse misdunk heeft gein-
trodceerd. De denkpolitie van Grote Broer is een feit.

Als gevolg van een falend terrorismebeleid, het onvermogen om het
woord 'immigrant' uit te spreken, en de hysterie van Hirsi Ali zullen
Moslims doelbewust net zo lang gepest gaan worden vanwege hun ideeen
totdat ze overgaan tot misdaad en terrorisme. Kwestie van uitlokking,
kwestie van doodziek liberalisme.

Het komt me voor dat de Kamer nog nimmer zo ernstig met zichzelf over-
hoop heeft gelegen - en dat louter door de verzinsels van een van haar
leden. Als gevolg van het debat van gisteren is Hirsi Ali ten dode
opgeschreven. Niets kan haar meer redden. Haar collega's hebben haar
vogelvrij verklaard.

Om de een of andere reden verbaast het mij niet dat dat vreselijke
gezeik over de vrijheid van meningsuiting heeft geleid tot het in-
troduceren van misdunk.

Wat leven we toch in een vreselijk benepen land.