Opiniepeiling: Nederlanders wijzen Europese grondwet massaal af

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Feb 8 08:35:42 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Grappig, Mark, dat je nog steeds niet doorgrondt wat ironie betekent. Ik
laat het er maar bij zitten.

Terzijde, is opkomstplicht bij verkiezingen en referenda trouwens een
taboe? En, is het berekenen van de representativiteit van een opkomst
eveneens verwerpelijk? Om verwarring te voorkomen: gedachtespinsels, geen
standpunt...

hv,u
------