Keuze=Vrijheid onzin

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Feb 5 19:46:45 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Alweer een Henk die totaal niet de moeite neemt om inhoudelijk in te
> gaan op wat ik stel.

Het is vast een Henk(en) kwaaltje, Bart. :) Hoogervorst eens
vragen waar het zijn oorsprong heeft?

> Mijn onderbouwing eerder in de discussie kun je nog
> net lezen helemaal onderaan deze posting.

Wat denk je dat ik gedaan heb? Precies gelezen! En die
inhoudelijk onderbouwing nergens kunnen vinden, Bart!

"Die stelling wordt niet onderbouwd en hij klopt volgens mij
ook helemaal niet. Daarmee valt het hele stuk in duigen."

Leg mij dan een uit hoe je tot een dergelijk conclusie kunt
komen als je zelf stelt dat ie niet onderbouwd is, hoe je
vervolgens kunt concluderen dat ie niet klopt (waar is de
inhoudelijk onderbouwing?), en vervolgens dat daarmee ook
nog eens het hele stuk in duigen valt. Knappe jongen ben je,
maar ik krijg er geen touw aan vast.

> Overigens, het is aan de auteur van het stuk om zijn vertrekpunt
> aannemelijk te maken, anders is het hele verdere betoog academisch.

Vraag daar dan om, Bart. De auteur 'kennende' is ie daartoe
bereid.

> En
> dat betoog van Schwartz rammelt dan ook nog aan alle kanten zoals ik al
> eerder heb vermeld.

Ja, maar ik heb nog niet kunnen vaststellen of dat ook zo
is. Je beweert het wel maar enige onderbouwing mis ik. En
als het werkelijk aan alle kanten rammelt, zoals je stelt
(niet onderbouwd), moet dat toch een koud kunstje zijn,
lijkt me.

> Ben je het niet met mijn argumenten eens, ga er dan inhoudelijk op in.

Argumenten zeg je. Het zijn onnavolgbare conclusies, Bart.
Niet onderbouwd bovendien.

> Hoewel, eerdere discussies met jou geven weinig hoop dat er iets
> redelijks uitkomt,

Ik voldoe niet aan je norm? Welke eisen (onuitgesproken
voorwaarden) heb je gesteld die voldoen aan de kwalificatie
redelijk, Bart? Wie gaat dat beoordelen, Bart? Tegen welke
achtergrond, Bart?

 > ik schreef al eerder dat ik bepaald niet meer op jouw
> bijdragen zit te wachten.

Tja lastig, maar als je ook zo hard roept in deze kroeg. :)

Henk Elegeert