Keuze=Vrijheid onzin

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Feb 5 17:08:44 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart,

Je bent wel een grappanmaker zeg. :)

Jij concludeerd dat het "volgens jou" niet klopt (je levert
zelf geen enkel -overtuigend- bewijs) en daaruit moet ik
concluderen dat het de enig juiste conclusie is?

Bart, ik heb even kritisch mee zitten lezen. :)

"..... en als die uitspraak onzin is dan is het hele stuk
onzin."

Dat is dan toch een voorwaarde, maar waaruit blijkt dan dat
het onzin is? En is het wel een uitspraak?

Overigens, beschouwd als stelling, valt hier ook nog wel wat
op af te dingen, lijkt me.

Henk Elegeert