Keuze=Vrijheid onzin

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Feb 1 13:46:28 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mwah, Fritz, die NRC is redelijk divers. Het enige wat me wel eens ergert
is het gouvernementele kader waarbinnen men die diversiteit ruimte geeft.
De diversiteit aan opinies zou zich ook moeten uitstrekken tot bijdragen
van populisten, nieuwe spiritisten, kwakzalvers, geschoolde en ervaren
hobbyisten (bijv. imkers commentaar laten geven op milieu-effecten;
voorzien van ander kundig commentaar e.d.).

Kortom, ik lees graag bijdragen ook uit de maatschappij in plaats van
alleen uit het Haagse.

hv,u
------