sparen voor WW-uitkering

Tue Feb 1 20:30:44 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Je hebt niet hard gemaakt dat er iets veranderd was dat de
leeftijdsdiscriminatie in de WAO die Kok invoerde heeft beeindigd. Dat
beweerde je om te kunnen beweren dat ik onwaarheid schreef. Ik vroeg er
naar, want kennelijk had ik het laatste nieuws gemist. De rest wat je erbij
haalt is niet politiek-inhoudelijk dus voor deze lijst onintertessant. je
eindeloze geleuter over mij is nergens op gebaseerd en overigens buiten de
orde van deze lijst. We zijn dus uitgepraat daarover op deze lijst. Prettige
avond nogmaals. En tot een eventuele volgende politiek-inhoudelijke
interventie. Zo eerst maar luisteren op Net1 naar de opvolgster van de
FNV-voorzitter...

Fritz