Donner gek geworden! - ik mag niet meer naar Schiphol

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Tue Feb 1 06:34:13 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart
Inderdaad de zwart/wit keuze en de fait accompli tactiek bestaan. Het
referendum heeft hier een lange historie waar door beide partijen genoegzaam
aan geslepen is om het zo fair mogelijk te laten zijn. Vandaag ben je de
bird en morgen de statue..
In ieder geval is en blijft het neerbuigend om te veronderstellen dat de
burger het niet juist zou zien e.d. Dat is helaas wel het geval als je een
referendum organiseerd over de Europesche Grondwet zonder de burger op alle
mogelijke manieren te informeren wat die grondwet dan wel inhoudt. Zoals nu
dus gebeurd!
Lenny

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/