Referendum in de Europese grondwet

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Tue Feb 1 06:00:10 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin.
Ik bedoelde de EVRM en kon op het moment van schrijven niet het juiste
acronym op mijn harde schijf vinden. Het was een herhaling van zetten.
Lenny vindt en vond  namelijk dat de EVRM helemaal niet voldoende is en
zeker niet om losjes een Europesche Grondwet aan te koppelen
Toch (gemeend) bedankt voor de correctie
Lenny

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/