D66-ministers voor missie Afghanistan

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Dec 23 08:14:26 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,

Het gaat toch allang niet meer over wel of niet gaan, dat is allang
duidelijk.
Het gaat over gezichten redden en profileren.
Donderdag een extra ministerraad over wat in februari in de kamer komt, geen
besluit maar een voornemen. Want ja, zo hoort het volgens ASO, de kamer moet
er over kunnen debatteren. Of dat ze dat normaal niet doen met een
beslissing van een kabinet.
Het CDA eroverheen met een 2/3 meerderheid, pure propaganda, ook met de
verkiezingen van maart in het vooruitzicht.
Wel of niet naar Afganistan is helemaal niet zo van belang, we gingen toch
ook naar Irak voor dat baantje van Jan Jaap.

Gisteren Balkenende: We gaan de kamer in de aankomende tijd informeren, de
lulhannes. Hij verdomd het ook nog steeds de kamer te informeren over Irak
met zijn zogenaamde geheime informatie. Waarom zou je hem nu wel kunnen
vertrouwen en D66 vraagt er niet meer om.

Ger