Judge Rules Against Intelligent Design

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Dec 22 15:12:01 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft op woensdag, 21 dec 2005 om 09:47
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Tja, .... wat is geloven toch hardnekkig.

met geloven is imo niet zoveel mis toch?
het gaat mis als gelovigen anderen willen bekeren of nog erger?

> En Van der Hoeven (minster van onderwijs) wil dat hier ook ?

nee hoor, ze is er nu heel stil over geworden zeker omdat nu wat
duidelijker is welke mensen ermee op de loop zijn gegaan. goed zo maria.

iemand ronald plasterk nog gezien (gisteravond? bij mathijs van
nieuwkerk?)
hij had die 140 pp bij zich en was heel blij met die uitspraak van een
amerikaanse rechter.
geloven niks mis mee, vond hij, maar het is geen wetenschap, en zo is
het.

prima ontwikkeling.
geen bekeringsdrift in door de gemeenschap gesubsidieerde lessen vind
ik eigenlijk, hoewel het op mijn voorhene artikel 91 school wel in de
lessen gebeurde.

gr elma