Zure grap parlementaire pers: Donner beste politicus van 2005

Sun Dec 18 16:17:31 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Volgens mij heeft de parlementaire pers vandaag een grap uitgehaald
door bij de verkiezing van 'de beste politicus 2005' de slechtste
ministers als 'kandidaat' te laten opdraven. En daaruit de aller-
slechtste (Donner dus) als 'beste' te kiezen. Gewoon even kijken of
men het doorheeft (neen dus, de VVD toonde zich met 4 van de 5 kan-
didaten uiterst tevreden).

Toegegeven: het kan nog erger. Ik kan me vergissen.