Maar 6 zeteltjes (van Baalen)

Sun Dec 18 15:34:26 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 18-dec-2005, at 14:12, opa Fluks wrote:

>  Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL> over zijn opa-hype,
>
>  https://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?S2=d66&I=1&X=-
> &a=2005&b=today&0=S&f=fluks&q=jongeman

Pardon opa, het was niet 'jongeman', maar 'jongen'.
Het blijft uiteraard een ad hominem argument.
(Het is ook een beetje mal om iemand van 47 die
slechts zes jaar jonger is dan jezelf, voor 'jongen'
uit te maken.)

On 20-nov-2005, at 12:01, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>  Doe je ogen nou eens open jongen.

Sterker nog: het is ook een drogreden, want dat ik
mijn ogen niet open zou hebben; je *suggereert*
het wel, maar waar is je bewijs?

Erik vdMb