[OT]] Re: Teletekst: AHA werkt aan Submission 3

Thu Dec 15 16:58:34 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 15-dec-2005, at 15:34, Dr. Bord-voor-zijn-kop wrote:

>  Voor een digitaal zwaargewicht als onze kleinzoon is het raar dat
> hij de weg
>  naar de filter van z'n inkomende post nog steeds niet heeft weten
> te vinden.

Zoals gewoonlijk weer een onzinnige bewering van opa,
zonder enig bewijs. Ik gebruik een lokale mailclient en
daarmee filter ik alle inkomende mail. En dan zou ik niet
weten hoe dat moet?

Opa, nogmaals: wegfilteren van jouw zinloze forwards
gaat pas als jij je aan de netiquette houdt en je 'Fw' of
'Fwd' voor je forward zet. Zoals het hoort.

Nog beter zou het zijn indien je in plaats van klakkeloze
forwards een *opvatting* zou verkondigen - op basis van
een bericht dat je hebt gelezen, en bij voorkeur deugdelijk
onderbouwd. Maar nu doe ik wellicht een beroep op
intellectuele vermogens die je ontbeert.

> Reuze handig; ik
>  filter zo'n beetje een halve wereld, tegenwoordig.

Je filtert zo'n beetje de halve wereld weg, bedoel je?
Ja, opa dat verbaast me niets.
Ik heb je altijd al ingeschat als iemand met een digitaal
bord voor zijn kop.

> Wie ik juist weer wel wil
>  lezen, wordt met dezelfde filter geforward naar een geheime mail-
> account.

Die opa toch. Geheim nog wel! Wat heerlijk dat we hier
allemaal weer van mogen meegenieten op de lijst!

Misschien kun je voor geïnteresseerden ook eens
uitleggen hoe je je eitje bakt en je pijpje stopt?

>  Maar dat doet'ie niet want de kleinzoon der kleinzonen houdt van
> een familievete
>  op z'n tijd,

(Wordt zoals te doen gebruikelijk door opa maar niet
toegelicht.)

>     http://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg_gebruiker%3AMuijz

Dat is mijn overlegpagina op de Nederlandstalige
Wikipedia. Ik werk ruim twee jaar aan het project
mee en heb inmiddels honderden artikelen ge-
schreven en op ruim negenduizend pagina's
verbeteringen aangebracht. Belangeloos.
Daarnaast regel ik grote donaties en heb ik mee
geholpen bij het oprichten van een Nederlandse
afdeling.

En wat heb jij al aan Wikipedia bijgedragen opa?

>  Blijft overigens raar dat de AHA-gelovigen altijd zo raar
> reageren. Net als de

De cognitieve dissonantie weer live zichtbaar. :-)

Erik vdMb