Teletekst: AHA werkt aan Submission 3

Thu Dec 15 15:34:55 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL> richting nationale lijstkleinzoon,
>Ik heb er geen last en we hoeven niet alleen relkening te houden met
>jouw wensen denk ik. En je gescheld maakt het serieus nemen van je
>berichten er niet beter op hoor. Reageer dan niet.

 [Nogmaals, merci Ger]

 Voor een digitaal zwaargewicht als onze kleinzoon is het raar dat hij de weg
 naar de filter van z'n inkomende post nog steeds niet heeft weten te vinden.

 Omdat Erik en ik toevallig op dezelfde inkomende mailserver zitten: hij hoeft
 slechts te surfen naar,
    http://webmail.dds.nl/login/index.php?reason=login
 en na te zijn ingelogged te klikken op,
    http://webmail.dds.nl/horde/imp/filters.php
 en daar in te tikken wat/wie hij niet wil zien. Klaar issie. Reuze handig; ik
 filter zo'n beetje een halve wereld, tegenwoordig. Wie ik juist weer wel wil
 lezen, wordt met dezelfde filter geforward naar een geheime mail-account.

 Kleinzonen die opa's in het archief willen overslaan (reuze handig bij sommige
 mensen), tikt voor het archief van vandaag in,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S2=d66&I=1&a=today&b=today&f=NOT+fluks
 of,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S2=d66&I=1&a=today&b=today&f=NOT+muijz

 Maar dat doet'ie niet want de kleinzoon der kleinzonen houdt van een familievete
 op z'n tijd,
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg_gebruiker%3AMuijz

 Blijft overigens raar dat de AHA-gelovigen altijd zo raar reageren. Net als de
 mensen die 'In Pim' zijn. Zo konden we van de week vernemen dat het verkrachten
 van minderjarigen 'niet altijd' strafbaar zou zijn... Zestien- en zeventienjari-
 gen zouden naar hartelust verkracht mogen worden.

 Tja, geloof is een rare zaak.