Teletekst: AHA werkt aan Submission 3

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Dec 15 13:28:50 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg het dan gewoon dat je er te lui voor bent.
Er worden hier wel mer digen gekopieert, ook door mij. Nou en? Ik heb er
geen last en we hoeven niet alleen relkening te houden met jouw wensen denk
ik.
En je gescheld maakt het serieus nemen van je berichten er niet beter op
hoor. Reageer dan niet.

Ger