Teletekst: AHA werkt aan Submission 3

Thu Dec 15 12:56:55 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 15-dec-2005, at 10:34, Dr. Digibeet wrote:

> * Na Submission I en II...? Welke Submission II ?

De Submission II waarover je diverse berichten op de
lijst hebt gekwakt.

Kijk opa, dat heb je ervan wanneer je gedreven door een
Hirsi Ali-fixatie digitaal voortstrompelt; dan weet je op
het laatst zelf niet meer wat je de lijst op hebt gebaggerd.

> * God gaat antwoorden op 'hun' vragen. Wie zijn die 'hun' ?
> * AHA: 'Ik ben nog lang niet klaar met mijn onderwerp'. Meid, je
> bent nog
>   nooit begonnen.
> * AHA: 'Ik hou van het intellectuele werk'. Hahahahaha  :-)

Als je ook maar een greintje lef had, dan zou je met Hirsi
Ali in het openbaar een debat voeren. Maar het enige dat
jij kunt is haar hier op een lijst die zij niet leest laf onderuit
halen.

Je bent een naar en benepen mannetje.

Erik vdMb