Zorggekte van start: Gemeente let op zorgpremie minima

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Dec 14 18:14:46 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Nu al noodgrepen om geen puinhoop te krijgen, nog voordat de onzin is
> ingevoerd. Hoe gaat hij dat aanpakken met mensen die anderzins op het
> minimum zitten, dus niet via de gemeente?

Die blijven gevrijwaard van de staatsterreur en zien het kabinet
waarmaken dat er minder regels komen.

> Een speciaal bureau daarvoor? Er zou toch bezuinigd worden?

Dat is op de ene plaats, Ger dat zegt niets over waar het dan vandaan
gehaald wordt.

> Elk tweedekamerlid moet toch de puinhoop zien aankomen,

Optimist !!!!   ;)

 > tenzij ze er langs kijken om het niet te willen zien.

Ze weten niet waar ze moeten kijken, Ger. Zelf denken ze dat ze prima
bezig zijn. Zo zag ik afgelopen zondag nog twee pubers afkomstig uit de
milieu-beweging nog leven in een tijdperk dat allang voorbij is.

 > Het feit dat Hoogervorst nu al met
> dergelijke maatregelen wil komen zegt toch genoeg, dat er niet tevoren is
> over nagedacht en dat je nog veel meer strubbelingen gaat tegenkomen, let
> op.

Hij wordt toch niet afgerekent op de kwalitiet van de wetgeving, wel
Ger? Hij is verantwoordelijk voor het invoeren van een fantastische wet
waarin geen enkele onderscheidt meer wordt gemaakt tussen .... afijn je
kent de onzin wel.

> Maar och, dat was en is ook niet het belang en het doel. Een ordinaire
> prijsopdrijving dat is alles.

Waar .... ?

> Gisteren heeft hij een verlaging van de
> medicijnprijs afgedwongen lazen we.

Die bedrijfstak waar zo'n 350 miljard in omgaat en één van de meest
winstgevende bedrijfstakken in de wereld is?

> Kunnen we dat al zien in de premie vanaf
> 1 januari? Of is dat een voordeeltje voor de club van Wiegel?

Die ex-politici houden er wel leuke baantjes aan over ....

Henk Elegeert