Europa werkte mee aan ontvoeringen en vervalse documenten (was: Exit D66?)

Mon Dec 12 13:17:31 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG>,
>Maar goed, als je ervan uitgaat dat Europa niet afstormt op
>conservatisme en protectionisme en dat Nederland daarin dreigt te
>worden meegesleurd door de EU, dan is verdergaande samenwerking
>zeker zeer wenselijk. En ik zal je een paar waaroms even geven,
>MArc-Alexander.

 Dat noem ik nog eens anticiperen... ik had niets gezegd, hoor...
                                        :-)

 Het laatste nieuws van Europa is trouwens dat de Europese ministers van
 Binnenlandse Zaken en Justitie op 22 januari 2003 hebben samengespannen
 met de Amerikanen wat de 'renditions' betreft en vervolgens de notulen
 hebben aangepast opdat de journalisten niet achter dergelijke malafide
 praktijken zouden komen...

 Tot nu toe zag ik alleen,
    http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2005/12/11/wrendition11.xml&sSheet=/portal/2005/12/11/ixportaltop.html
 maar er zou inmiddels meer nieuws zijn van Statewatch,
    http://www.statewatch.org