Exit D66? kom nou; een authentiek eigen geluid (in tegenstelling tot bijdraa

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Dec 12 13:12:00 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op maandag, 12 dec 2005 om 11:35 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Kijk aan Mark, je bent al een stuk verder dan wij, jij wil graag in
> Polen
> gaan werken begrijp?

ROFLOL! ;)

maar ff serieus, dat bedoel ik nou, dat ik het verstandig vind om eerst
verder dan de eigen land- en tuingrens en ook stads- en provinciegrens,
en ook sociale klasse grens en gender grens (nou ik toch alomvattend
bezig ben. ;) voordat ik een standpunt omarm.

gr elma

> Ger

>>> Askenhazi (=Europees) en steeds meer Sefardisch
>>> (=Arabisch-geworteld) te
>>> worden (denk aan de nieuwe leider Arbeiders Partij Peretz), dus op