Mafialandje Nederland

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Dec 12 08:43:52 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het is ongelooflijk maar waar wat er te vinden was op die diskettes en dan hebben we nog maar een klein stukje gezien of gehoord. En dat was dan nog voor de moord op PF. Na alle "dreigingen" in de tijd er na moet het toch helemaal de spuigaten uitlopen mag je denken.
Laten we maar uitkijken wat we hier zeggen, wie weet wat ze allemaal natrekken. Big Brother laatje waarschijnlijk geen seconde meer uit het oog, zeker voor mensen met politieke ambities of zoiets.
Je kan je buren niet meer vertrouwen want wie is er wel of geen informant van de mafiaclub AIVD? De praktijken van de oude communistische oostbloklanden is er heilig bij.
Een grote schande natuurlijk dat zoiets op straat komt liggen maar dat is een fout. Kan en mag niet maar het gebeurt nu eenmaal. De schuldige een promotie, die weet teveel en kan je dus niet zo maar op straat zetten, en de fout is weer vergeten en vergeven. Een personele maatregel noemt de minister het. De journalist PrdV nu heel gaan verwijten dat hij dat doet omdat jij politieke ambities heeft om de aandacht af te leiden van het eigenlijke probleem. En de verantwoordelijke minister, och, niks aan de hand hoor, een sorry in de tweedekamer en klaar is kees weer. Misschien moeten we maar eens kijken of we PrdV niet kunnen vervolgen wegens het naar buiten brengen van (deesl gelogen) staatgeheimen. Ze zijn er voor in staat hoor bij het OM.
Hij kan er zich aardig beschermen hoor, doe maar mee aan dat crimineel gedoe van de AIVD. Maak de nodige kopieetje en zorg er voor als je dan toch wordt veroordeeld alles maar openbaar gaat worden. Dat maakt dan niks meer uit.

Je moet je echt gaan afvragen, ongeacht wie er in de regringen zit, in wat voor schurkenstaat we leven tegenwoordig. Ik kan me ook afvragen wat er over mij opgeschreven staat met hetgeen ik in het verleden gedaan heb links en rechts. Maar niet alleen ik natuurlijk, iedereen eigenlijk.
Hoeveel mensen zouden er al zijn teruggefloten met bepaalde ambities met het dreigement van openbaarmaking van bepaalde info?
De benaming "democratische diktatuur" begint er steeds meer op te lijken.

Ger