D66 pleit voor ontmanteling CWI en UWV

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sun Dec 11 00:40:31 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kijk Mark ik ben het weer helemaal met je eens, en er
ook volledig van overtuigd dat het eenvoudig niet
lukt. Niemand die tot de uitvoerenden zou moeten
behoren heeft er belang bij. Behalve misschien zo
iemand als Ger die er zelf bij betrokken is geweest en
nu ziet hoe groot de rotzooi eigenlijk wel is.
Die doet er uiteindelijk ook niets aan omdat hij
genoeg weggetjes naar binnen kent en die bewandeld...
dirkie

http://www.minbzk.nl/contents/pages/5847/glazen_zbo_10-01.pdf

http://mail.yahoo.com