Atheist vs agnost over art. 23 GW

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Dec 6 08:53:20 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je mist inderdaad iets, Mark. Goed lezen. Ik stel dat juist door dat
moeizame onderscheid openbaar-bijzonder en met name door dat handhaven van
een onzinnige balans de rol van de staat kwalitatief en kwantitatief is
toegenomen en vooral gebleven. In bijna elk kabinet werden structurele
wijzigingen doorgevoerd, met name door de PvdA. Juist door die verzuilde
"vrijheid" bleef onderwijs een politiek speerpunt.

hv,u
------