Dr. Digibeet opvoeden (was Re: D66-burgemeester uit parij vanwege koers)

Sat Dec 3 01:47:21 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 2-dec-2005, at 7:57, Ger wrote:

> En Erik, bovenaan de balk staat een rood kruis, eronder staat
> verwijderen.

Is dat zo? Bij mij niet hoor.
(We gebruiken niet allemaal Foutlook Expres.)

> Als je er op drukt terwijl een bericht blauw gaat het vanzelf weg.

Valt die ondertiteling weer uit.

> tenzij jij denkt te kunnen bepalen wat hier welof niet voldoende
> is, dat
> gaat jer namelijk geen ene moer aan.

Ik ben Doctor Digibeet een beetje aan het
opvoeden Ger. Dat is alles.

Dit is een discussielijst. Het is voor een discussie
wel zo prettig wanneer iemand een bericht even
samenvat en er haar/zijn commentaar bij geeft.
Stelling neemt.

Klakkeloos de boel forwarden draagt niet bij aan
de discussie; dan kunnen we er beter een knipsel-
dienst van maken. Maar ja, knipseldiensten op
het net bestaan al lang, dus wat voor zin heeft
het eigenlijk om dan klakkeloos alles over D66 of
Hirsi Ali (of een andere hobby) naar deze lijst te
forwarden? Iemand die dergelijke berichten wil
ontvangen raad ik E-knip aan, of Google Alerts.

En als opa Fluks er dan nog netjes '(fwd)' of
'Fwd' bijzette, dan wist ik tenminste dat het
forwards zijn en dat ik ze kan overslaan. (Ik
kan ze dan zelfs volautomatisch wegfilteren.)
Maar digibeet als opa is, doet hij dat dus niet.
Kortom, opa heeft domweg geen manieren.

Als jij vindt dat het een kwestie is van zelf al
die overbodige forwards handmatig weggooien,
dan wil ik met genoegen de lijst belasten met
een paar honderd forwards over George Bush,
of een ander onderwerp - roept u maar.

Erik vdMb