D66-burgemeester uit parij vanwege koers

Fri Dec 2 17:12:10 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL> na de recente opa-uitvallen van Erik van den
 Muijzenberg <muijz at dds.nl>,
>Marc, Dank voor het forwarden van die berichten, scheelt een hele hoop
>opzoeken. En Erik, bovenaan de balk staat een rood kruis,

 Merci voor je steun, Ger.
 Ach, Erik laat zich thans kennen als een bejaardenschenner - dat weer eens
 een andere invalshoek.

 Persoonlijk vind ik het niet zo erg als iemand, wanneer hij het niet met
 een ander eens is, die ander persoonlijk en op tamelijk botte wijze aan-
 valt in plaats van duidelijkheid te verschaffen aangaande een mogelijke
 andere kijk op de inhoud van het beweerde (zoals ik zelf placht te doen
 - want dat vind ik weer leuk).

 Volgens mij werkt zijn methode zich tegen hem zelf: op het moment dat hij
 onbedaard zit te schelden, leidt men het standpunt dat daarachter zou
 kunnen schuilgaan af door de visie van de persoon die kennelijk zijn toorn
 wist op te roepen en waarop hij zijn pijlen richt, om te keren. Over het
 algemeen krijgt Erik op die wijze extreem rechtse standpunten toegedicht
 en dat moet toch ook weer geen lolletje zijn.

 Maar ik moet ook wel eens om hem lachen, hoor. Soms issie wel een grappig
 baassie. Bij gebrek aan een Bromsnor is Erik zo'n beetje de Swiebertje van
 deze lijst.