De vergeten genocide in Soedan

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Dec 1 08:16:19 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Naar Soedan zou ik geen problemen hebben mits er geen Amerikanen te vinden
zijn. Ook op TV te zien was dat die liever eerst schieten voor vragen te
stellen.
Maar helaas moeten we vaststellen dat als er weer een leuk baantje te
vergeven valt, net als destijds met Jan_Jaap, je het maar nooit weet.
Ik hoor trouwens D66 die bij monde van Boris destijds zo heldhaftig hamerde
op openheid over de informatie waarop we naar Irak zijn gegaan nergens meer
over.
Dus ik vrees dat als we dadelijk toch weer naar Afganistan zouden gaan dat
er wel weer een doofpotje te vinden is. De kamer vraagt na enige tijd toch
nergens meer naar.
Ik vond trouwens je uitleg gisteren bij Standpunt.nl duidelijk en het klonk
oprecht Bert, maar het neemt niet weg dat het niet de zweem van de
aanstaande verkiezingen heeft kunnen wegnemen. Dat geeft het feit dat die
vraag er was al aan.
Hopelijk is dit het begin van het ophouden met achter die misdadiger Bush
aanlopen als schoothondjes.

Ger