Van dik hout...

Tue Aug 30 23:50:20 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach ja die onzin kennen wij ook.

Een Duitse vriend met geld zat en een succesvol eigen bedrijf die hier
halftijds wilde wonen (zijn klanten zijn in Duitsland) liep ook altijd vast
hier met die rare fictieve eisen, geen wonder dat Amsterdam langzaam aan
verlaten is. Hij heeft het nog lang volgehouden maar helaas geeft hij zijn
geld nu niet meer uit hier, voor Nederland dan. En zo zijn er nog massa's.
Juist mensen met werk en geld hebben geen zin in die ambtelijke onzin-eisen,
die onze politici stap voor stap verder uitbeiden. Voor elk sukkellandje en
sukkelwerelddeeltje is er iets beters waar mensen met werk en geld nog wel
welkom zijn.