Van dik hout...

Mon Aug 29 18:33:24 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De oplossing uit het manifest vorig jaar alweer of begin dit jaar was
helder.

Iedereen vangt jong en oud basisvoorzieningen, of spaart onderwijs deels
voor later.
Iedereen beslist zelf hoe zijn spaarrechten te benutten gedurende de
levensloop.

Wie nooit werkt spaart niet extra. Wie werkt betaalt belastingen en spaart
eigen extra rechten.
Te benutten naar eigen inzicht, op eigen levensmomenten.