Van dik hout...

Mon Aug 29 15:36:16 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat steeds vergeten wordt is dat velen hun kadootjes grotendeels of meer dan
helemaal zelf betalen. Bij kinderbijslag geldt dat voor de middeninkomens
gedeeltelijk en voor de hogere inkomens helemaal. Kinderbijslag is
rondgepompt wegbelast inkomen. alleen voor lagere inkomens is het echt
effectief. Middeninkomens kunnen ook netto beter af zijn met in totaal
betere werkbevorderende ipv wegbelaste regelingen.