Welke D66-parlementarier gelooft ?

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Wed Aug 24 17:58:19 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In het kader van deze 'discussie' nog maar een zijspoortje dan. In de Int. Herald Tribune stond eergisteren wel een aardig artikel over de huidige stand van zaken in de wetenschappelijke strijd tussen Darwinisten en Intelligent Design aanhangers:

http://www.iht.com/articles/2005/08/22/news/design.php

Mark Giebels