Brinkhorst: gasbaten niet voor koopkracht

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Wed Aug 17 09:12:05 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Wat kan je toch krom redeneren. et is eenmaal een feit dat aardgas en olie aan elkaar gekoppeld zijn. Men heeft ook afgesproken in hoofdlijnenakkoord en bevestigd in Paasakkoord dat aardgasbaten worden besteed aan wegen, openbaar vervoer en door D66 gepleit voor onderwijs en innovatie. Investeringen die ook hard nodig zijn. daarnaast constateer ik dat het begrotingstekort slechts 1,6% op het ogenblik is. dus begrotingstekort kan oplopen om de koopkracht te herstellen. Ik wil het gewoon op een andere manier, want ik vind ook dat de koopkracht hersteld moet worden. Men suggereert dat Brinkhorst er anders over denkt. Hij stelt gewoonweg ook deze methode voor en denkt niet anders dan D66.
Groeten Kees van Loon

Message date : 17-08-2005 08:23