De nieuwe zorgpremie

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Aug 4 13:48:23 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zoals ik reeds zei Marc, we worden weer een keer uiterst belazerd en gaan er
weer lekker bij inleveren.
Wanneer staat de burger eens een keer op en maakt duidelijk dat het genoeg
is geweest met dit asociale zooitje van CDA, VVD en D66.
Niemand zou eigenlijk een verzekering moeten nemen dan hebben ze knollen
hel4emaal gaar. Simpel massaal onverzekerd blijven straks.

Ger